من يار مهربانم

آمار مطالب

کل مطالب : 124
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 26
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 142
بازدید سال : 502
بازدید کلی : 8211

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان كتاب خانه شهيد مطهري ولاشان و آدرس motaharibook.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : تركيان
تاریخ : چهار شنبه 1 مرداد 1398
نظرات

                                                                                                         من يار مهربانم

روزی ای آشنای قدیمی                         عابر کوچه های صمیمی

یاد من کن که این گوشه گیرم               مثل گل های قالی اسیرم

یاد من کن که یاری ندارم                       بگذر از کوچه ی بی بهارم

وای! اگر بگذری عاشقانه                      می زنم تا بخواهی جوانه

عاشقی می کنم بی اجازه                   می سرایم غزل های تازه

می گشایم کتاب و قلم را                     می نویسم از اول خودم را

فارغ از قیل و قال بقیه                         می روم روز و شب حافظیه

از همان دم که یاد تو در زد                  شعله خاطرات تو سر زد

   آرزوهای از یاد رفته                                شادی عمر بر باد رفته ...

از تو پنهان شدم ذرّه ذرّه                        رفتم از قلّه تا قعر درّه

بال پرواز من! آسمانم                          حیف من نیست اینجا بمانم؟

تو نباشی فنا می شوم من                  کاهِ بی کهربا می شوم من

خنده ای کن که باران بگیرد                   سالِ بی آب پایان بگیرد

در بیابان جان گل بروید                         روی هر شاخه بلبل بروید

باغ رویای من! باغ انگور!                     عاشق خنده هاتم من از دور

بی نهایت شدی حد نداری                   خوب من عاشق بد نداری

نمره ات بیست! کارت درست است   زندگی بی تو از پایه سست است

آشنا! آشنای سبک بال!                     از تو دورم نه یک سال صد سال

حرف دل بر زبانم نیامد                           شادی اندازه غم نیامد

واژه هایم تلاطم ندارند                       سر به صحرای غم می گذارند

 گوشه ای رفته از یاد مردم                  می شوم در غبار زمان گم



تعداد بازدید از این مطلب: 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود